אתם מכירים בוודאי את הספר "מי הזיז את הגבינה שלי".
בספר מתאר ספנסר ג'ונסון את מבוך העכברים, את התרוקנות
הגבינה ב"תחנות הגבינה" והתגובות לה ואת ההכרח לזהות את המצב
ולצאת לעבר תחנות גבינה חדשות (למרות הקושי שבשינוי הרגלים).

בסקר של DELOITTE משנת 2016, שכותרתו "Evolution or irrelevance?",
מצביעים כאלף מבקרים ראשיים על התרוקנות של תחנות הגבינה:
סדקים בסטטוס-קוו הקיים , פערי מיומנות של עובדים
והצורך בשינוי במודל ההפעלה של הביקורת.

האם גם את/אתה שותפים לתחושה שצריך להמציא את עצמנו מחדש??
למטרה זו ממש נועד הבלוג: להשתתף ולשתף בחוויות של טרנספורמציה, ניסיונות,
למידה מטעויות ופריצות דרך וחדשנות מקצועית בעולם הביקורת.

בואו נצא יחד לחפש מחוזות חדשים של גבינה.
margalitsp@gmail.com

יישום "LEAN" (ניהול "רזה") ביחידת הביקורת

כמבקרים אנחנו שואפים לשיפור מתמיד ולהתנהלות יעילה. האם תהליך הביקורת מהווה דוגמה ליעילות ולאפקטיביות בעבודה? יישום "LEAN" (ניהול "רזה") ביחידת הביקורת מסייע להשיג שיפור מתמיד בתהליך הביקורת. מה זה "LEAN" (ניהול "רזה")? LEAN היא מתודולוגיה ניהולית שמקורה במפעלי טויוטה. היא נגזרת

קרא עוד »