ועדת מידע ופרסומים ומערכת כתב העת

ליאור סגל, יו"ר

כל חיי המקצועיים, שאפתי להביא לשיפור מתמיד בפעילות החברות שהועסקתי בהן. עם השנים, התחלתי גם לרוץ למרחקים ארוכים. עם שילוב שני היבטים אלו, אין זה מפתיע שהגעתי לתפקיד המבקר הפנימי. אני סבור שהביקורת הפנימית מתאימה לכל אדם שהנו סקרן באופיו, שואף לראייה רחבה של הפעילות העסקית של החברה, ובאותה נשימה מתעניין בפרטים הקטנים שמרכיבים את תמצית הארגון. ביקורת פנימית היא התפקיד המושלם למי שמחפש גיוון מתמיד ויכולת להפגין יצירתיות וחשיבה "מחוץ לקופסא". אני מאמין שהיותנו ה"מצפן" הארגוני, חשיבותנו לארגון היא רבה. "מכל מלמדיי השכלתי"- אני חושב שמכל מנהליי ועובדיי בעבר ובהווה לקחתי משהו, ואני מרגיש שבתפקיד מבקר הפנים אני ממשיך להשכיל ולהתפתח בכל יום שעובר.

תחומי פעילות הוועדה

  • הפקת כתבי עת מקצועיים שמטרתם להעשיר את הידע המקצועי של חברי הלשכה ולחשוף את המתודולוגיות והתכנים החדשניים הקיימים בישראל ובעולם וזאת מתוך מטרה לקדם את מקצועיות המבקרים הפנימיים בישראל.
  • ניהול הנוכחות הדיגיטלית הכוללת את אתר האינטרנט של הלשכה, דיונים ברשתות חברתיות (פייסבוק ולינקדין) מתוך מטרה לתת מענה מקצועי לחברי הלשכה באמצעים הטכנולוגיים המקובלים בימינו.
שילוב תמונותדויד אגרנט

דוד אגרנט

שילוב תמונותאייל רון

אייל אורון

שלומית איתן

יוסי אליאס

דרור בר משה

שרון ויטקובסקי טביב

נאווה חלמיש

חן-דיאנה כץ

יוסי נטוביץ

ננסי זכאכ

ד"ר גבי סייג

בועז ענר

שילוב תמונות-V1Artboard 1 copy 7

רונית שוורץ

אורן שחר

מרגלית שפרבר