סדנה מעשית- משא ומתן, תורת המשחקים וקבלת החלטות

מבוא:
כל אירוע מורכב מכיל שלושה עולמות תוכן – מעולם המשא ומתן, מעולם של קבלת ההחלטות ומעולם התוכן של תורת המשחקים. אפשר להגיד, כי כמעט שאין אירוע מורכב, מסובך, ארוך ורווי משתתפים בו שלושת עולמות התוכן הללו לא משחקים תפקיד.
ניהול משא ומתן, תורת המשחקים ותורת קבלת ההחלטות – הן דיסציפלינות משלימות שמאפשרות לאדם ששולט בשפות אלו, להשיג את התוצאה הטובה ביותר, המרבית, ולעיתים גם המקסימאלית – עבורו או עבור הארגון שהוא מייצג.
בעולם המבקרים הפנימיים, הבנת שלושת עולמות תוכן אלו, היא קריטית להצלחה בתפקיד.מטרת הסדנה:
הקניית כלים מעשיים לשיפור יכולת ניהול המשא ומתן של המבקר הפנימי, הבנה של תורת קבלת ההחלטות שלו ושל המבוקרים שלו ותורת המשחקים – מהתיאוריה ועד ליישומים פרקטיים הלכה למעשה.
נלמד, נחשף, נתרגל, נבין ונדע להפעיל ולזהות את ההצלחה שיש במשא ומתן, ביכולת לנהל נכון את המשחק וביכולת לקבל החלטות ולהשפיע על קבלת החלטות.

מרכז הסדנה ומרצה:

בועז נחמד (MA) יועץ ארגוני.קהל היעד:
מבקרים פנימיים, מנהל סיכונים, רואי חשבון, דירקטורים בוועדות ביקורת.

מתכונת הסדנה:
שלושה מפגשים, בני 4.2 שעות אקדמיות כל אחד.
מיקום: ZOOM.

מועדי המפגשים:
14.6.22
21.6.22
28.6.22

שעות הסדנה:
כל מפגש יתקיים בין השעות 20:00-16:00, כדלקמן:
16:00 – 17:30 סדנה – תיאוריה+הפעלה
17:30 – 17:45 הפסקה
17:45 – 18:45 סדנה – תיאוריה+הפעלה
18:45- 19:00 הפסקה
20:00-19:00 סדנה- תיאוריה+ הפעלה

הערה: ייתכנו שינויים בלו"ז סדר המפגשים.

תוכנית לימודים מפורטת:

  1. מפגש ראשון- עולם המשא ומתן בין המבקר לבין המבוקר: מבוא לניהול משא ומתן, כיצד מנהלים משא ומתן פנים-ארגוני וחיצוני, שלבי המשא ומתן, הבנת תהליכי משא ומתן מצד המבוקר ומצד המבקר, מה בין משא ומתן לבין מיקוח, הובלת המבוקר לסגירת המשא ומתן טרום הגעה לוועדת הביקורת וכדומה, משא ומתן – כללים להשגת הסכמים.
  2. מפגש שני-  תורת המשחקים – מדע או פרקטיקה: מהו משחק, כיצד משחקים השחקנים השונים, מה מניע שחקנים שונים, כיצד נקבעים כללי המשחק, מה קורה במצב של הפרת כללי המשחק, עיצוב חווית המשתמש ככלי להשגת תוצאות שונות באותו משחק, כיצד מחברים את תורת המשחקים לניהול משא ומתן עם/מול המבוקרים.
  3. מפגש שלישי- תורת קבלת ההחלטות – מהתיאוריה ליישום: כיצד אנשים מקבלים החלטות, האם ייתכן כי תכנתו אותנו לקבל החלטות ספציפיות, תורת הלחיצה החזקה למול דחיפה חלשה בקבלת החלטות, גישות שונות בעולם המודרני בנושא של קבלת החלטות, כיצד אנשים בודדים מקבלים החלטות לעומת ארגונים/תאגידים, שמירה על פונקציית המטרה בתהליך קבלת ההחלטות.

הסדנה מקנה: 12.6 שעות CPE

תעודה: למשתתפים שנכחו ב- 100% מהמפגשים תוענק תעודה.

דמי השתתפות בסדנה:

  • חברי לשכת המבקרים הפנימיים IIA  ישראל 585 ₪
  • חברי לשכות אחיות (ISACA ישראל, איגוד מבקרי רשויות מקומיות, איגוד הדירקטורים)    1075 ₪
  • אחרים 1,450 ₪

לפרטים והרשמה לחצו כאן

IIA ישראל – לשכת המבקרים הפנימיים בישראל
גלילה לראש העמוד