על התפקיד
- זרוע של המבקר הפנימי של החברה תוך אחריות לפיקוח ובקרה על תקינות וחוקיות פעילות החברה, ובכלל זה, בחינת אפקטיביות הבקרות הפנימיות, ניהול תקין, טוהר מידות, חיסכון ויעילות.
- ביצוע ביקורת פנימית בכלל תחומי פעילות החברה לרבות, גיבוש תוכנית ביקורת, ביצוע הביקורת, עריכת דוח ביקורת.
- זיהוי וניתוח סיכונים וחשיפות בתהליכי העבודה.
- בדיקת תקינות פעולות החברה ופעולות נושאי המשרה בה מבחינת עמידה בהוראות הדין ובהוראות רשות החברות הממשלתיות;
- בחינת התאמת הבקרות הפנימיות לצרכי החברה ובחינת יעילותן;
- בחינת מערכות המידע הממוחשבות וכן סיכוני אבטחת מידע;
- מעקב אחר תיקון הליקויים שהועלו בדוחות ביקורת של המבקר הפנימי.
- בדיקת ביצוע תיקון הליקויים העולים מדוח מבקר המדינה או בדוח של רשות פיקוח אחרת הרלוונטית לחברה.
- ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות המבקר הפנימי של החברה.
דרישות סף
- בעל תואר אקדמי מאת מוסד להשכלה גבוהה בישראל או מוסד להשכלה גבוהה בחוץ לארץ שניתן לו אישור שקילות מאת הגוף להערכת תארים ודיפלומות במשרד החינוך, באחד התחומים הבאים: משפטים, חשבונאות, ביקורת פנימית וציבורית, כלכלה. לחלופין – הוסמך לשמש עורך דין ו/או רואה חשבון בישראל.
- בעל לפחות שלוש שנות ניסיון בביצוע ביקורת פנימית ועריכת דוחות ביקורת ב-6 שנים האחרונות.
- שליטה מלאה ביישומי OFFICE (Excel; Word; Power Point).
דרישות המהוות יתרון
- ניסיון של שנתיים לפחות בביצוע ביקורת פנימית ועריכת דוחות ביקורת במשרד רו"ח, במהלך שש השנים האחרונות.
- ניסיון של שנתיים בביצוע ביקורת פנימית ועריכת דוחות ביקורת בתחום התשתיות ו/או גוף מהמגזר הציבורי ו/או חברה ממשלתית.
- רו"ח.
- תואר שני במשפטים /כלכלה /מנהל עסקים /ביקורת פנימית/מדיניות ציבורית.
- תכונות אישיות: כושר הבעה גבוה, יכולת כתיבה וניסוח ברמה גבוהה, עמידה בלו"ז ותנאי לחץ, יחסי אנוש מעולים, יסודיות, ראיה תהליכית, יכולת ניתוח והסקת מסקנות, יכולת עבודה עצמית ואסרטיביות.
מיקום משרה
- ראשון לציון
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד. -החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות. לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.