למה חשוב למתג את עצמנו כמבקרים פנימיים?

למה חשוב למתג את עצמנו כמבקרים פנימיים?

ננסי הייג, דירקטורית בביקורת פנימית בחברת ייעוץ בינלאומית
מדברת על החשיבות שבהקמת מותג אישי לביקורת הפנימית.

מומלץ מאד לצפות בראיון (4 דקות בלבד)
ולשמוע את הדברים מפי ננסי הייג בעצמה שמסבירה בצורה מאד נעימה ובהירה.

ובכל מקרה להלן תמצית של עיקרי הדברים:

מה זה מותג אישי – personal brand?

הייג שמעה על כך לראשונה כשטום פיטרס אמר שכולנו מנכ"לים של מוצר שנקרא "אני בע"מ" ושהתפקיד הכי חשוב שלנו הוא להיות מנהלי שיווק של מותג שנקרא "את/ה"
ומכאן זה התחיל.

לפי הייג, היום המותג מייצג את המוניטין שלנו ואת העמדות שאנחנו מייצגים וכמבן הנוכחות שלנו במדיה הדיגיטלית.

למה שמבקרים פנימיים ייצרו מיתוג אישי?

ראשית זו הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות רטרופרספקטיבה פנימית ולחדד את התפקידים שאנחנו רוצים למלא ואיך היינו רוצים לבצע אותם

שנית, במקרים של מיזוג ורכישות ייתכן והתפקיד שלכם כבר לא יהיה רלוונטי כי לחברת האם תהיה מחלקת ביקורת פנימית משלה. אבל אם כבר בידלתם ומיתגתם את עצמכם בצורה שמבליטה את היתרון היחסי שלכם בארגון ובנוכחות הדיגיטלית אז אתם לא צריכים להוכיח מי אתם מההתחלה, זה כבר קיים וידוע ומוכר ויקל עליכם מאד למצוא תפקיד חדש

שלישית, למבוקרים הרבה יותר קל לקבל ביקורת מאנשים שהם מעריכים ולכן אם מיתגתם את עצמכם כאנשים עם יושרה, שפועלים בהתאם לאתיקה וערכים יהיה למבוקרים נוח יותר להבין מי אתם, הזדהות איתכם ולדעת למי להאמין.

מה כדאי שישתקף במיתוג של הביקורת הפנימית?

זה תלוי בבידול שלכם, מה שמייחד אתכם מאחרים. כמובן שזה צריך להיות קשור ביושרה, אתיקה

ממה כדאי להימנע בתהליך המיתוג?

הייג ממליצה שלא להציף את הרשתות החברתיות בנוכחות שלכם ולזכור שצריך לוודא שיש כאן תהליך של התפתחות – אתם עדיין אתם, אבל דברים משתנים, זמנים משתנים וחשוב שתעמדו בקצב של ההתקדמות ולא תישארו מאחור.

האם מיתוג יכול לעזור למבקרים פנימיים לבצע ביקורות בתחומי ידע אחרים?

למבוקרים קשה לקבל מבקר שלא מגיע מתחום הידע שלהם למשל רמצבטיקה, תעשיה וכדומה.

לפי הייג, אם בעזרת המיתוג הוכחת את עצמך כמבקר שמביא ערך, כ trusted advisor, אתה בהחלט יכול לקחת את סט הכישורים שלך וליישם אותו על תחומי ידע אחרים וזה מאד חשוב.

השארת תגובה