להנהלת בתי הדין הרבניים
דרוש/ה מנהל/ת אגף א' (ביקורת פנימית) – במילוי מקום –
צפי התפנות המשרה במהלך חודש ינואר 2021
מס' המשרה: 80038103
תואר המשרה: מנהל/ת אגף א' (ביקורת פנימית)
משך העסקה: מילוי מקום לתקופה מקסימלית של עד 6 חודשי העסקה במקום עובדת היוצאת לחופשת לידה
מקום העבודה: ירושלים
הדרגה: 41-43 בדירוג המח"ר
חלקיות המשרה: 100%
תיאור התפקיד:
****************
עריכת ביקורת פנימית במשרד/ביחידת סמך, בהתאם להוראות חוק הביקורת הפנימית, לחוקים ולתקנות שביצועם מוטל על המשרד, להוראות התקשי"ר, ולעקרונות ולכללי הביקורת הפנימית.
בדיקה ביחידות המשרד/יחידת הסמך האם פעולות והחלטות של היחידות ושל נושאי המשרות בהן תקינות מבחינת השמירה על החוק, הניהול התקין, טוהר המידות, החיסכון והיעילות, והאם הן מועילות להשגת היעדים.
ריכוז ממצאי הביקורת, ניתוח הסיבות להתהוות הליקויים, בדיקה עם מנהלי היחידות את תוצאות הביקורת. הגשת דוחות ביקורת לשר/למנכ"ל הממונה ובכלל זה הממצאים המסקנות וההמלצות, ומעקב אחר תיקון הליקויים.
ניהול הקשר עם משרד מבקר המדינה, אגף הפיקוח הכללי וגורמים אחרים בנושאים הקשורים בתפקיד. קבלת טיוטת הביקורת מטעם מבקר המדינה, ריכוז תגובות יחידות המשרד לליקויים, ומעקב אחר תיקונם.
בדיקת טיב השירות הניתן לציבור ורמתו, ביצוע ביקורות פתע לשיפור השירות לאזרח והעברת הממצאים למנהלי היחידות ולהנהלת המשרד.
אפשרות לריכוז תלונות הציבור ו/או תלונות העובדים, בדיקת התלונות מול היחידות הנוגעות בדבר, הגשת הממצאים לפונה ובמידת הצורך להנהלת המשרד.
הגשה למנהל הכללי הצעה לתכנית עבודה ולאחר אישורה קביעת דרכי ביצועה, סדרי העדיפויות ואופן חלוקת המשימות בין עובדי היחידה.
ניהול יחידת הביקורת הפנימית, ובכלל זה הנחיית העובדים, קביעת משימות וסדרי עדיפויות, קביעת לוחות זמנים, הנעה, הכשרת עובדים ועוד.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות הממונים.
דרישות סף:
השכלה:
בעל השכלה אקדמית (תואר ראשון) או רישיון לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי-הדין בישראל או רואה חשבון (מוכר ע"י מועצת רו"ח בישראל).
בנוסף, בוגר קורס שהוכר ע"י הוועדה לענייני השתלמות ע"פ סעיף 3(א)(5)לחוק הביקורת הפנימית(*).
לחילופין, בעל תואר שני עם התמחות בביקורת פנימית/ציבורית.
ניסיון:
(*)לבעל תואר ראשון שלא השתתף בהשתלמות המקצועית כאמור בסעיף 3(א)(5) לחוק הביקורת הפנימית- 7 שנות נסיון בתחומי העבודה המקצועית של המשרד, לרבות: ייזום, הובלה וביצוע שינויים ו/או פרויקטים משמעותיים בהיקף תקציבי גדול או בעבודת הביקורת הפנימית.
לבעל תואר ראשון- 5 שנות ניסיון בתחומי העיסוק כאמור לעיל.
לבעל תואר שני- 4 שנות ניסיון בתחומי העיסוק כאמור לעיל.
מתוך כלל שנות הניסיון נדרשות שנתיים לפחות בעבודת הביקורת הפנימית. לחילופין, בוגר השתלמות מקצועית שאושרה על-ידי הוועדה לענייני השתלמות על-פי סעיף 3(א)(5) לחוק הביקורת הפנימית.
דרישות נוספות רצויות:
ניסיון בניהול צוות עובדים.
ניסיון בניהול מערכות גדולות/פרויקטים מורכבים.
ידיעה רחבה של תחומי המינהל הציבורי.
ידיעת השפה האנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית.
ידיעת השפה עברית על בורייה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה.
הערות:
*********************************************************
עובד אשר אינו עומד בדרישות ההשכלה או הניסיון כפי שמוגדרות בחוק הביקורת הפנימית התשנ"ב-1992 (קרי: בעל תואר אקדמי או עורך-דין או רואה חשבון ובעל ניסיון של שנתיים בעבודת ביקורת או שהשתתף בהשתלמות מקצועית כמפורט בחוק), רשאי להגיש מועמדותו למשרה, אם עמד בדרישות כפי שמפורט בסעיפים שלהלן.
א. על מועמד אשר עונה על דרישת ההשכלה הקבועה בחוק אך אינו עונה על דרישת הניסיון, כנדרש בסעיף 3(א)(5) לחוק הביקורת הפנימית, להציג 7 שנות ניסיון לפחות בתחומים מקצועיים בליבת העבודה של המשרד לרבות: ייזום, הובלה וביצוע שינויים ו/או פרויקטים משמעותיים בהיקף תקציבי גדול.
ב. על מועמד ללא השכלה אקדמית כנדרש בסעיף 3(א)(4) לחוק הביקורת הפנימית אך עונה על דרישת הניסיון, להציג 7 שנות ניסיון לפחות בתחומים מקצועיים בליבת העבודה של המשרד, לרבות: ייזום, הובלה וביצוע שינויים ו/או פרויקטים משמעותיים בהיקף תקציבי גדול. מתוך כלל שנות הניסיון, נדרשות שנתיים לפחות בעבודת ביקורת פנימית או בוגר השתלמות מקצועית שאושרה על-ידי הוועדה לענייני השתלמות על-פי סעיף 3(א)(5) לחוק הביקורת הפנימית.
ג. על מועמד אשר אינו עונה על דרישת ההשכלה והניסיון כנדרש בסעיפים 3(א)(4)ו-(5)לחוק הביקורת הפנימית, להציג 8 שנות ניסיון לפחות בתחומים מקצועיים בליבת העבודה של המשרד, לרבות: ייזום, הובלה וביצוע שינויים ו/או פרויקטים משמעותיים בהיקף תקציבי גדול.
יובהר, כי אם ייבחר למשרה מועמד שמועמדותו אושרה בהתאם לאחת מהחלופות הנ"ל, זכייתו בתפקיד מותנית באישור ועדת החריגים הקבועה בסעיף 3 בחוק הביקורת הפנימית.
הערה:
***********
המועד האחרון להגשת מועמדות כ"א בכסלו התשפ"א (7.12.2020)
הגשת מועמדות:
המעוניין/ת במשרה מתבקש/ת לשלוח את המסמכים הבאים:
- תעודות המעידות על השכלה.
- אישורי העסקה המעידים על ניסיון בהתאם למופרט לעיל
על אישורי ההעסקה להיות רשמיים (על דף לוגו של החברה/מעסיק וחתימה (כולל שם ותפקיד של גורם מוסמך) וכן לכלול היקף משרה, תיאור תמציתי של תוכן התפקיד, תאריכי העסקה מדויקים (יום חודש ושנה)
- קורות חיים
כתובת להגשת מועמדות: [email protected] בציון "עבור משרת מנהל/ת אגף א' (ביקורת פנימית)
S:\Mashave Enosh\מכרזים\פרסום מכרז מילוי מקום מנהלת אגף א ביקורת פנימית – עדכני לתאריך 23.11.2020.docx